Pagina's

woensdag 30 oktober 2013

Dutch Envelope Art

Ik ben helemaal weg van deze nieuwe Dutch Envelope Art 470.713.003   !
Het is super leuk en makkelijk te maken en het eindresultaat is fantastisch elke keer.


Hier ziet je het de Dutch Envelope Art mal zoals ik gebruikt heb.
Super eenvoudig en leuk om te maken.
Ik heb ook een aantal van de Dutch Paper Art blaadjes 472.948.002  gebruikt. 


De Magnilia stempel die ik gebruikt heb is Edwin met Derbyhat en Afternoon Tea Rose Kit van Little London Collection.
Deze envelop heb ik gemaakt voor mijn zoons verjaardag later deze week
Ik denk dat hij leuk vinden ♥


Dit is de achterzijde van de envelop en de tag ik binnen.
Ik heb gebruik gemaakt van een Joy! Craft stans en op de tag staat het 13 bedekt met Glossy Accent


Ik heb mijn Bingo stempels van Joy! weer gebruikt en markeerde de dag dat hij geboren werd.
Bloemen en wat metal charms van mijn favoriete winkel.



Dit was allemaal van mij vandaag


2 opmerkingen:

  1. Waaauw wat mooi! wij hebben de mal ook maar nog niet gebruikt..super jou uitwerking zeg!

    lieve groetjes, De hobby droom

    BeantwoordenVerwijderen
  2. superleuk gemaakt, bij mij ligt die klaar op de "versiering" na, even nog inspiratie opdoen LOL, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen