Pagina's

dinsdag 24 september 2013

Just because....

Goedemorgen allemaal, 
Op deze kaart heb ik opnieuw gewerkt met de schitterende hoekjes van het Dutch Paper Art, 472.948.004.


Er zitten er zoveel op een A5 Dutch Paper art en je hebt er maar een paar nodig om je kaart net die mooie accenten te geven. Ik blijf ze gebruiken!


De hoekjes heb ik bewerkt met Versa Mark en embossingpoeder. Zo kun je ze altijd in een bijpassende kleur voor op je kaart of andere creatie maken. 


Voor de achtergrond heb ik Pan Pastel gebuikt, wat stempels van Inkadinkado en op het voorste gedeelte heb ik stempels van Noor! Design en een stans gebruikt.


1 opmerking:

  1. Prachtig gemaakt Yvonne ik ben ook helemaal in de ban van de pastels geraakt komt door Dini Sprakel hoor die is zelf zo enthousiast dat draagt zij over maar goed ik heb nu goud,zilver en een paar andere nieuwe kleuren eens kijken wat ik er mee kan maken voorlopig geniet ik even van jou kaartje ga zo door en geef me inspiratie groetjes van Joke Mulder

    BeantwoordenVerwijderen