Pagina's

donderdag 3 mei 2018

Happy Birthday

 Hallo allemaal,

Verjaardagskaarten hebben we allemaal wel eens nodig. Mijn voorraad moest weer aangevuld worden, dus heb ik vandaag een verjaardagskaart voor jullie. Voor de basis heb ik de nieuwe Swing Card Art Circle gebruikt. En wat een tof model weer.


Ik ben begonnen door de mal over te nemen uit blauw cardstock. Daarna de binnenmaten uit designpapier Vintage Roses van Noor! Design. Voordat ik het designpapier erop plakte, heb ik de stans Happy Birthday doormidden geknipt en tussen het designpapier en cardstock geplakt.

Dutch Swing Card Art Circle
470.713.322

De stempel is van Penny Black Tweetie en heb ik ingekleurd met de Brushmarkers van Winston en Newton. Achter de stempel zie je nog net de rand van een blauwe Noor! Design mal. Die heb ik uit het designpapier gestanst. Rechtsboven zie je 2 parapluutjes. Die heb ik uit blauw en wit cardstock gestanst en de onderdelen met elkaar gewisseld. 


Deze keer heb ik me eens uitgeleefd met de bloemen hahaha. De bloemen die ik gebruikt heb, zijn allemaal van Noor! Design. Tussen de bloemen zie je diverse Paper Art van Dutch Doobadoo (vogelkooitje, vlinders en blaadjes).

Dutch Paper Art Vlinder
472.948.007

Dutch Paper Art Vogelkooitje
472.948.038

Dutch Paper Art Leaves 2
472.948.044


In de hoeken rechtsonder en linksboven heb ik de Paper Art Corners geplakt. Ik vind deze zo sierlijk en zo fijntjes.  Het voordeel van de Paper Art is dat ze zo fijntjes kunnen worden gelaserd. Bij stansmallen is dit niet mogelijk. En ze zijn dan wel wit, maar je kunt ze ook kleuren met diverse kleurmedium als je dat wilt.

Dutch Paper Art Corners
472.948.004

Omdat ik het nog een beetje veel wit vond rondom de stempel, heb ik links en rechts nog pareltjes gemaakt met de Pearl Pen Roze.

Dutch Pearl Pen Roze
870.003.019


Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. En heb je een vraag? Stel hem gerust hoor! Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten