Pagina's

donderdag 1 februari 2018

Chalenge #36

Tijd voor een nieuwe challenge. Jullie zijn vast ook weer erg benieuwd wat de uitdaging van komende maand gaat worden.





We hebben deze keer voor een Card Art mopel gekozen. Namelijk de Card Art zuigfles. We zijn benieuwd naar jullie creaties ermee!

Jolanda

Corry

Janet

Monique

Tineke

Je kunt meedoen met onze challenge tot eind februari 2018 door een foto van je creatie te plaatsen in onze Dutch Doobadoo Challenge groep op Facebook.

Heb je geen Facebook dan kun je een foto van je creatie inclusief je naam te mailen naar: joyce@dutchdoobadoo.nl

En natuurlijk hebben we aan deze challenge ook weer een leuke prijs verbonden. We kiezen eind februari met random de winnaar (wel zo eerlijk, dan maakt iedereen evenveel kans) en de winnaar krijgt van ons een Dutch Doobadoo prijzenpakket.    
We hopen dat jullie allemaal mee doen met de Dutch Doobadoo Challenge. Heel veel succes!


6 opmerkingen:

  1. Hele leuke challenge en prachtige voorbeelden! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat hebben jullie weer een leuke challenge bedacht. De voorbeelden zijn weer super!

    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil wel meedoen maar heb de mal niet mag ik die dan ook natekenen of zelf een fles bedenken groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh die is altijd zo leuk om te maken en ik heb hem dus kan weer een keer meedoen.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het een hele leuk sketch met deze fles. Mooi voorbeelden zijn er ook mee gemaakt.
    Die van mij heb ik net door gemaild.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen