Pagina's

dinsdag 7 november 2017

Welkom


Welkom hier allemaal,

Soms zie je iets waar je direct mee aan het werk wilt gaan. Dat had ik dus toen ik de  letterslinger zag van Dutch Doobadoo Dutch Stencil Art Alphabet A-Z 2 met artikelnummer 470.990.070. Dit lettertype vind ik zo ontzettend gaaf.

En omdat mijn vakantie bijna voorbij was en ik nog iets leuks voor bij mijn deur van de groep wilde hebben, ben ik direct aan de gang gegaan met het maken van deze welkom-slinger.



Omdat ik de slinger wil bewaren en volgend jaar weer na de vakantie op wil hangen,  wil ik er een klein pakketje van maken om op te bergen. Bovendien wist ik thuis niet hoeveel ruimte ik voor de slinger op school had, daarom heb ik de verbindingsstukjes tussen de letters niet gebruikt, maar de letters los aan een lijntje gehangen. En het leuke is ook dat ik weer wat door mijn grote voorraad restjes heen kom.


Ik ben benieuwd wat jullie allemaal met deze slinger gaan maken.



Groeten Hanny.

2 opmerkingen: