Pagina's

woensdag 11 oktober 2017

Happy Birthday

 Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een verjaardagskaart voor jullie. Mijn buurman was jarig en heb deze kaart voor hem gemaakt. En als eigenaar en liefhebber van Teckels, moesten er natuurlijk teckels op. 


Voor de basis heb ik de Shape Art Cloud gebruikt. Echt weer een superleuk model. Deze heb ik eerst overgenomen uit wit cardstock, daarna een maatje kleiner uit designpapier en nog een maatje kleiner ook uit designpapier. Deze heb ik allemaal op elkaar geplakt. 

Shape Art Cloud
470.713.147


Nadat ik de 3 lagen op elkaar geplakt heb, heb ik een Doily mal van Noor! Design hierop geplakt. Bovenop de mal heb ik eens strook designpapier en een strook ribbelkarton geplakt. En hierboven op de Dutch Doobadoo Card Art Dog Bone. En bij een hondenbotje horen natuurlijk ook hondjes. Ik heb de teckels van Katzelkraft ingekleurd met de Faber Castell Polychromos en voor de lichtere accenten de nieuwe Derwent Procolour. Ook de losse botjes heb ik hiermee ingekleurd.  

Dutch Card Art Dog Bone
470.713.627

Op de Sending Messages banners van Noor! Design heb ik de losse botjes geplakt en de tekst Happy Birthday. Deze komt uit de Tekststempel Sending Messages Banner, ook van Noor! Design. Eigenlijk wilde ik geen bloemen op de kaart. Vind ik niet zo passen bij een mannenkaart, maar ik vond de plek linksboven zo kaal, dat ik er toch wat bloemetjes erbij heb geplakt. 

Dutch Paper Art Leaves Small-Big
472.948.049

Onder de bloemen heb ik een Vintage Flourishes takje van Noor! Design geplakt. En ook de Dutch Doobadoo Paper Art Leaves Small-Big. Op dit vel zitten ook hele kleine blaadjes. Echt heel handig voor bij kleinere bloempjes.



Omdat ik ook geld wilde geven, heb ik op de achterkant de Dutch Doobadoo Box Art Teabag  geplakt. Echt een superleuk envelopje waar je geld of iets anders in kunt doen. Op deze manier ligt het geld niet los in de envelop.

Dutch Box Art Teabag
470.713.036

Ik  hoop dat je het leuk vind en dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Heb je vragen? Stel ze gerust hoor! Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,

2 opmerkingen: