Pagina's

woensdag 16 augustus 2017

Just Reading

Hallo Lezers,

Toen ik dit plaatjevan Mo Manning zag wist ik meteen daar ga ik de Dutch Doobadoo boekmal voor gebruiken.


Dit blijft zo'n leuke mal om te gebruiken. art nr 470.713.112 shape art Book

470.713.112 Dutch Doobadoo Shape Art Book

Ik heb hem opgebouwd uit verschillende soorten papier en steeds een foamblokje tussen de bladzijden waardoor er veel diepte in je kaart komt.


Tussen de bladzijden heb ik diverse items gestoken, zoals een paar bingokaartjes van Noor! Design en diverse mallen ook van Noor! Design. 


Het plaatje is van Mo Manning en ingekleurd met aquamarkers.


Nog een leuke bloementoef van zelfgemaakte bloempjes en een paar vlinders maken dit kaartje af.

Ik hoop dat jullie het een leuke kaart vinden en zelf ook weer een keer de boekmal gebruiken. Veel plezier ermee en een knutselgroet van mij.

1 opmerking:

  1. Wow, wat een enige kaart. Leuke kleurtjes en de stempel is geweldig!! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen