Pagina's

zondag 6 augustus 2017

Be Yourself

Vandaag een mixed media kaartje. Hiervoor heb ik weer gewerkt met mijn Distress oxide, Dutch Doobadoo mask en Dutch Doobadoo structuurpasta. Ik krijg vaak de vraag wat is nu het verschil met Distress Oxide en de Distress inkt? 1 groot verschil is dat je de kleuren van de Oxide over elkaar heen kan zetten. Elke laatste kleur die je opzet krijg je dus te zien op het eindresultaat. 



Als je er dan nog met water aankomt krijg je een super leuk watereffect. Dit is bij de distress inkt niet het geval, daar mengen de kleuren met elkaar op het papier. Zien jullie de cirkels op mijn kaart? Daar heb ik een nieuwe Dutch Doobadoo mask art voor gebruikt. Ik vindt hem zo gaaffff! Dutch Doobadoo - Mask Art Circles - 470.715.107.


Deze x heb ik gekozen om hem in combinatie met Dutch Doobadoo Dutch Structure Paste Smooth 250ml 301602/0000.

Nadat ik de kaart op kleur heb gebracht heb ik er een ooooh zo ware tekst op gestempeld.


Dit was weer mijn kaartje voor vandaag. Wens jullie nog een hele fijne dag!

Lieve groetjes, 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten