Pagina's

zaterdag 3 juni 2017

Mixed Media Challenge

Goedemorgen allemaal,

Vandaag laat ik jullie de  challenge nr. 2 zien van de mixed media groep van Dutch Doobadoo. De opdracht was: De kleur blauw en zilver en de mask art bubbles. Natuurlijk eerst de buitenkant van de shape art omtrekken met potlood en dan uitknippen. Ik heb het dubbel gedaan omdat ik er wel gewoon een kaart van wilde maken. Aan de linkerkant waar het lintje zit heb ik een rillijn doorgetrokken naar beneden zodat ik twee gaatjes  kon maken om daar het lint doorheen te kunnen halen.


Ik heb ietswat van de kleuren oxide gebruikt op een kraft sheet. Daarna met een mini distress of een klein plantenspuitje wat water er over gespoten en daarna weer drogen met de heat gun. 

470.713.146 Shape Art Frame

Net zo lang herhalen tot je het mooi vindt. Ik heb het nu maar 1 x gedaan omdat ik het heel licht wilde houden. Daarna met de mask en dabber gekliederd.


Alle randjes heb ik ruw gemaakt met de distresser. De auto en de tekst stempel heb ik eerst met de zilveren inkt gestempeld en daarna met de memento. Daarna over de auto ook nog met de zilveren wink of stella stift gegaan. De splitpennetjes erin gedaan en daarna op de kaart geplakt met wat kit om wat extra hoogte te krijgen.

470.715.017 Mask Art A5 Bubbles

Dat was het weer voor vandaag. Veel kijkplezier met onze andere Team leden.
Een lieve groet,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten