Pagina's

maandag 13 maart 2017

Party

Hallo allemaal,

  Vandaag heb ik een kaart gemaakt met de nieuwe Dutch Doobadoo Fold Card Art Flower. Echt weer een heel leuk model. Ik vind het altijd prettig dat je veel ruimte hebt om te beplakken. En met deze mal lukt dat aardig.


Ik ben begonnen door de mal over te nemen op kraft papier. Daarna heb ik de binnenmaten overgenomen op designpapier Carpe Diem van Noor! Design en uitgeknipt.

Dutch Fold Card Art Flower
470.713.620

Bovenaan in het midden heb ik een randje met vlinders geplakt. Deze komt uit de Dutch Doobado Paper Art Borders 2. Echt een heel leuk vel met diverse randjes die je overal achter of op kunt plakken.

Dutch Paper Art Borders 2
472.948.041

Ik had aan de binnenkant tussen designpapier en kraft papier een lintje willen plakken zodat je hem dicht kan strikken. Maar ja..... toen had ik het designpapier er al opgeplakt.... oeps..... Nou ja, zo kan hij natuurlijk ook.


In het midden heb ik 2 stukjes designpapier schuin op elkaar geplakt. Daar bovenop een Noor! Design mal met een plaatje met theepot en cupcakes. Bij het plaatje passen natuurlijk het vorkje en lepeltje van Noor! Design heel goed bij. Net als de Vintage Flourishes theepot en kopjes en schotel.
Dutch Paper Art Text Balloon
472.948.040

Rechtsboven heb ik een Dutch Doobadoo Paper Art Textballoon geplakt. Als ik hem wit zou laten, dan zou je hem door de witte achtergrond van de mal niet kunnen lezen. Dus heb ik hem blauw gekleurd. Helaas net iets te fel blauw geworden.....



Aan de buitenzijdes heb ik onderaan nog parels gemaakt met de Dutch Doobadoo Pearl Pen Pink. Altijd leuk om hiermee wat lege plekjes op je kaart te versieren.

Dutch Pearl Pen Pink
870.003.019

Dutch Paper Art Baking
472.948.045


Op de beide buitenzijdes heb ik ook nog kopjes en een theekopje uit de Dutch Doobaodo Paper Art Baking geplakt.


Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Liefs,

3 opmerkingen: