Pagina's

vrijdag 17 maart 2017

My Garden

Hallo allemaal,

Kennen jullie deze MDF winter houses nog? Deze heb ik niet in winterstijl gepimpt maar in lente stijl. De mdf delen heb ik eerst van witte gesso voorzien.


Daarna ben ik de huisjes gaan beplakken met designpapier.

Dutch Doobadoo - MDF Winter House

Op de huisjes heb ik nog met witte structuurpasta en de steentjes mask nog wat accent aan gebracht. En vervolgens heb alle losse onderdelen in en aan elkaar geplakt met de Doobadoo lijm



Als versiering heb ik een dubbele grasrand gestanst en deze langs de staander geplakt. Met diverse paperart heb ik het geheel versierd. Bij het kraft boompje heb ik de blaadjes voorzien van wat groene distress inkt.


De ladder, dat ook een paperart is, staat tegen huis huisje en de konijntjes zitten lekker samen in het gras voor het hek.


Het linker huisje heeft nog wat soft board dakpannen gekregen. Natuurlijk nog wat bloemetjes en het lente tafereeltje is klaar.

Ik zeg, "kom maar op met de lente" 

1 opmerking: