Pagina's

maandag 6 maart 2017

Jij laat het hartjes Regenen

Hallo allemaal,
Deze kaart is gemaakt met de nieuwe shape mal 470.713.142 van Dutch Doobadoo. De mal heb ik eerst overgetrokken op cardstok. Daarna in een kleinere maat 2 x getekend en uitgeknipt.


de grootste en 1 van de kleinere vormen heb ik beplakt met designpapier.


De 2de uitgeknipte vorm van de kleinste maat heb ik gebouwen en ertussen geplakt.


Het lieve stempeltje heb ik ingekleurd met Luminance potloden.


Bedankt voor je bezoekje!



En tot de volgende keer.

liefs Anke

3 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi geworden, leuk voorbeeld op deze mal.
    Heb ik toevallig ook.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuke kaart! De stempel is zo schattig en alle details zijn heel mooi op elkaar afgestemd. Dit stencil is trouwens ook weer te leuk...

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen