Pagina's

zondag 5 maart 2017

It's Spring!

Hallo allemaal,

Het is nog winter, maar toch heb ik al een voorjaarskaartje voor jullie gemaakt. Moet kunnen toch hihi. Ik heb hierbij de nieuwe Dutch Doobadoo Card Art Laars gebruikt. Echt weer zo'n leuk model!


Ik ben  begonnen door de mal op het witte papier te leggen en met een potlood om te trekken. Daarna heb ik het uitgeknipt en de lijn in het midden gerild zodat je het kunt dichtvouwen. De binnenmaten op de mal heb ik daarna uit het designpapier genomen. 

Dutch Doobadoo Card Art Laars
470.713.619

Deze komt uit het stansblok Lavendel van Noor! Design. Ook het bingokaartje en het labeltje komen uit dit stansblok.


Het stempeltje is van Dreamerlands en heb ik ingekleurd met de Water Colour markers van Winsor & Newton. Echt zo fijn om mee te kleuren!


Wat een lief bloemenrandje is dit, vind je niet? Deze komt uit de One of a Kind Lente van Noor! Design. Ik heb de mal uit groen cardstock gestanst en daarna nog een keer de bloemetjes uit wit. De bloemetjes zitten ook in deze set.
Dutch Doobadoo Pearl Pen Paars
870.003.092


 In het midden van het bloemetje en op de punt van de laars heb ik nog paarse parels gemaakt met de Dutch Doobadoo Pearl Pen Paars.


En ja..... bij de lente hoort natuurlijk ook een vogelhuisje. Deze komt ook uit de One of A Kind set Lente. De tekst komt ook uit deze set. Op het vogelhuisje heb ik het lieve vogeltje geplakt die uit de Paper Art Set Spring komt.

Dutch Doobadoo Paper Art Spring
472.948.037

Ik ben ook dol op de Dutch Doobadoo Paper Art Vlindertjes. Op 1 vel zitten diverse maten vlinders. Je knipt ze uit, geeft ze eventueel een kleurtje en plakt ze dan op je creatie. Ik heb er 1 bovenaan de laars geplakt. Ik plak ze altijd alleen in het midden vast, zodat je de vleugeltjes iets omhoog kunt vouwen.

Dutch Doobadoo Paper Art Vlinder
4723.948.007

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren.  Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Liefs,

2 opmerkingen: