Pagina's

dinsdag 21 maart 2017

Hello

Gezellig dat je hier een kijkje komt nemen vandaag. Volgens mij heb ik een nieuw virus opgelopen, spelen met inkt en Dutch mask stencils! Wat is dit toch verslavend, zo leuk om mee bezig te zijn. Zoveel kleurtjes om je heen, daar wordt je vrolijk van!


Ik heb weer gewerkt met Distress ink... die kun je zo mooi blenden op je papier met behulp van Tim Holtz - Mini Ink Blending Tool 1" Round.

 

Mask Art - Fabric 470.715.007 
Dutch Doobadoo - Mask Art A5 Grunge Dots 470.715.101
Dutch Doobadoo - mask Art -Vintage - 470.715.028

 

Voor de liefhebbers ik heb de volgende kleurtjes distress inkt gebruikt.

Wild honey
Candied apple
Peacock featers

Met een sharpie pen hier en daar een beetje gedoodle.


Bedankt weer voor jullie bezoekje hier aan mijn blog.  Ik hoop dat je inspiratie heb opgedaan bij het zien van dit kaartje.

Lieve groetjes, 

2 opmerkingen: