Pagina's

donderdag 9 maart 2017

Heidekastell Iserhatsche

Deze keer wil ik een Project Life pagina laten zien waarbij ik zelf de PL kaarten gemaakt heb. Hierbij heb ik de Dutch Doobadoo masks gebruikt en distress inkt. Iserhatsche is een landgoed in Duitsland. Hier waren wij tijdens onze vakantie. Het landhuis met zijn tuinen en allerlei bijgebouwen is vreemd, uniek en zeer de moeite waard om te bezoeken. Het landhuis is met enorm veel pracht en praal ingericht. Ook in de tuin is enorm veel te zien. De bijgebouwen die de eigenaar gebouwd heeft verbergen ook allerlei bijzonderheden.


Omdat de stenen mask te smal was voor het kaartje heb ik besloten de mask op deze manier te gebruiken.


Dutch Doobadoo Dutch Greyboard Art A5 Houses Artikelnummer: 492.006.001


Mocht je in de buurt zijn van Bispingen in Duitsland, dan zou ik zeker dit landgoed bezoeken. De grijsboard vogelhuisjes en stansjes van Noor design zijn ontzettend leuke accenten voor deze pagina.

Deze masks heb ik gebruikt:


Dutch Mask Art A5 Bricks Artikelnummer: 470.715.002


Dutch Mask Art A6 Trees Artikelnummer: 470.154.003


Leuk dat je hier kwam kijken, 
groeten Hanny.


2 opmerkingen:

  1. Wauw, prachtig gemaakt en reclame voor dat stekje! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi Hanny en reuze bedankt voor de leuke vakantie tip.

    BeantwoordenVerwijderen