Pagina's

zondag 26 maart 2017

Genieten

Hebben jullie al zin in het voorjaar? Nou, ik wel! Ik hou niet van de winter.... Wel van de heerlijk lange winteravonden maar niet van de kou. Omdat ik nu niet in de tuin kan werken of luieren, heb ik me maar vermaakt met de collectie van Dutch Doobadoo.  Zo heb ik toch het gevoel dat ik in de tuin aan het werk was...


Zo gaaf vind ik de Card art Laarzen van Dutch Doobadoo. Ook zoveel mogelijkheden zijn hiermee te verzinnen! Op de laars heb ik een gezellig tuintje gemaakt. Het nieuwste designpapier van Pion Design "The Songbirds Secret" heb ik onlangs gekocht en vond ik hier wel geschikt voor.
Langs de regenton groeit de wingerd met lieve bloemetjes. De heksenbezem staat erachter. 

470.713.619 Card Art Boots

Op de regenton en gieter zitten vogeltjes. Ervoor staat een paar laarzen. In een pot groeit een plantje met een bloemetje. Erbij ligt de snoeischaar. Er lopen ook een paar kapoentjes (lieveheersbeestjes) in de "tuin". De kap van de laars heb ik nogmaals uit wit en designpapier geknipt. Een tekst op gestempeld en met wat 3d kit verhoogd opgeplakt.  Om de bovenkant van de laars heb ik tule gestrikt met tuingereedschap aan een touwtje gehangen. Op de bloemetjes heb ik een pareltje gemaakt met de parelpennen van Dutch Doobadoo.

Een gezellige dag!

Groetjes,
Tineke

1 opmerking:

  1. Wat een geweldig leuke laars! Echt lente, ook buiten gelukkig al aardig. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen