Pagina's

vrijdag 24 maart 2017

Dutch Doobadoo Demo - HobbyHoeve

Hoi allemaal,

Met de shape art label 2 A5 mal van Dutch Doobadoo heb ik deze kaart gemaakt. De achtergrond is met panpastel en het nieuwe Mask art A5 swirls gedaan. 



Net als met inkt en mask gebruikt. Zo creƫer je jouw eigen achtergrond.

De 2 kleuren panpastel zijn Phthalo green tint en white fine pearl medium. Daarna fixatiespray eroverheen zodat het niet meer af geeft. 


 Vervolgens kun je er dan op stempelen en dat heb ik met zwarte memento inkt gedaan en de stempelhulp van Nellie Snellen. 



Heel handig want als de inkt dan niet in 1 keer pakt kun je op dezelfde plek en nieuwe inkt nog een keer stempelen.


 De tekst en figuurtjes komen van de stempelset Karin Joan van Marianne Design. Erg leuke creative handlettering teksten. De leuke pijltjes links en rechts komen van de Doodle stempelset van Noor Design. Deze gebruik ik regelmatig met verschillende randjes.



 Dit is de kaart die ik voor Moederdag ga geven aan mijn mams. Zij laat het hartjes regenen en is speciaal voor mij.

  Afbeeldingsresultaat voor hobbyhoeve hoeven  
Dit voorbeeld en nog vele andere neem ik zaterdag 25 maart mee naar mijn demo bij HobbyHoeve in Hoeve. Daar ga ik een demo geven met de nieuwe Dutch Doobadoo materialen en Noor Design stansjes en papier. Ik zit daar tussen 10.00 uur en 16.00 uur. Dus kom gezellig even langs!
Bedankt voor je aandacht weer en eventuele reactie. Altijd zo leuk om te lezen. Nog een hele fijne dag!

Groetjes 
Vera Gieszen

2 opmerkingen: