Pagina's

donderdag 30 maart 2017

Dutch Doobadoo Bloghop

De nieuwe collectie is al weer in de winkels te vinden. En oh wat is die weer gaaf deze keer. Kijk maar eens!

 foto van Jolanda Bergmans.  foto van Jolanda Bergmans.

foto van Jolanda Bergmans.  foto van Jolanda Bergmans.
  
We hebben weer heel veel leuks dat we jullie willen laten zien.
En zoals jullie van ons gewend zijn kun je er een leuk pakketje Dutch Doobadoo producten mee winnen dus doe gezellig mee. 



Wat moet je doen?
  • Ga tussen 30 maart t/m 1 april 2017 langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter!
Hier alvast wat kleine sneekjes van de projectjes die gemaakt zijn. Hop dus langs de blogs van alle meiden om meer te zien!

We starten bij het blog van Jolanda:







Hanny


Carla


Heel veel plezier bij het hoppen!

26 opmerkingen:

  1. Wat een gave nieuwe mallen en masks weer. En die clear paste lijkt me ook helemaal super!en het thema always time for tea is echt helmaal op mijn lijf geschreven....liters thee per dag gaan er hier doorheen! Dank jullie wel weer voor jullie.inspirerende kaarten. Jullie zijn een TOP team.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige nieuwe producten zijn er weer uitgekomen. Kan niet wachten om ze te kopen! De bloghop was weer geweldig, proficiat dames wat jullie weer voor moois hebben gemaakt! Veel inspiratie opgedaan. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb prachtige creaties voorbij zien komen....wat geweldig leuk gemaakt allemaal....mijn complimenten voor iedereen hoor! Ik heb toevallig dit weekend in Breda op de beurs twee mallen gekocht.
    Groetjes en bedankt voor deze kans!
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie bloghop en iedereen is zeer creatief met de nieuwe mallen bezig geweest!
    Complimenten voor jullie allemaal, werk zelf ook graag met DDD mallen en er is weer een
    hele mooie serie uitgekomen! Bedankt voor de inspirerende bloghop!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb zo ontzettend veel moois gezien, dat wordt weer een moeilijke keuze deze maand, ben echt fan van de stencils, maar ja kan ze nu eenmaal niet allemaal kopen, dus moet ik een keuze gaan maken......ga wel door met leuke dingen uitbrengen hoor, groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterend mooie bloghop met al die prachtige en zo verschillend leuke voorbeelden, gaaf gemaakt allemaal dames van het team.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke nieuwtjes komen eraan. Ze zijn stuk voor stuk even leuk zou niet meer weten welke ik als eerste zou kiezen. Maar denk dat dat wel goed komt haha geen probleem mee.
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. alle DDD mallen en voorbeelden zijn weer super heb weer genoten er van en ben benieuwd naar de transparante stuctuur pasta

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldige bloghop was dit weer...wat heeft je designteam weer hun uiterste best gedaan om met die nieuwe schitterende stencils en materiaaltjes van Dutch DooBadoo van die fantastisch mooie creaties te maken....petje af hoor...en zeker die transparante pasta is weer een leuk nieuw product..
    en daarmee ook weer echt inspiratie opgedaan...

    lieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super leuke collectie, het is weer om te watertanden.
    En wat een schitterende creaties zijn er weer als voorbeeld gemaakt. Stuk voor stuk even mooi.
    Heb weer veel leuke ideetjes opgedaan.
    Ik wens jullie veel succes met deze bloghop.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben even bij alle dames langs gehopt om naar hun mooie en inspirerende voorbeelden te kijken die ze met de leuke nieuwe spullen gemaakt hebben.
    Ik vind het toch altijd weer erg knap hoe jullie het voor elkaar krijgen om zo'n perfect passende en tot in de puntjes verzorgde kaarten maken.
    Dames dank je wel voor het delen en Dutch doobadoo voor de mooie nieuwe collectie.
    Liefs Lonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou, dat was me het rondje wel: zo veel leuks, moois, inspirerends gezien, dat mijn 'dat wil ik eigenlijk toch wel heel graag hebben' lijstje weer flink gegroeid is. Dit lijkt me ook de juiste plek om het hele team te complimenteren met de manier waarop jullie de producten aan ons laten zien, niet alleen nu maar ook bij de 'normale' blogberichten. Ik kan er vaak zeker iets mee ter inspiratie. Dus dank daarvoor!!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. O wat gaaf toch weer allemaal en wederom complimenten door jullie goede uitleg en voorbeelden koop je toch makkelijker iets .

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat was dat weer leuk zeg en bij iedereen weer zo heel anders, echt heel divers maar ontzettend leuk om te zien wat je weer met die nieuwe dingen kunt. Er zitten wel weer super leuke dingen tussen hoor.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie bloghop! Allemaal stuk voor stuk mooie kaarten. En heb veel inspiratie op gedaan! Bedankt daarvoor dames!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke bloghop, zo worden alle nieuwe artikelen wel goed gepresenteerd en ik kreeg gelijk een aantal nieuwe ideeen! Wat een goed design team , ben langs iedereen gehopt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. What a wonderful hop with great projects and super cute new images!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super leuke bloghop hebben jullie er weer van gemaakt.
    Zoveel inspiratie op kunnen doen.
    Mijn verlanglijstje is weer gevuld.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lastig typen met een hand (lomp ongelukje gehad) en ik kon hier niet omheen. Prachtige voorbeelden, mooie inspiratie en wat divers en mooi. Dank jullie wel.


    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hele mooie voorbeelden zijn er gemaakt. Ik heb weer veel inspiratie opgedaan.
    Groetjes Ina.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. De blog hop was een feestje! Met prachtige creaties en ideeën.
    Bedankt voor deze gave blog hop!
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Was genieten van al dat moois, dank je wel.
    Kom graag weer langs voor de volgende Blog Hop.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hop hop hop de inspiratie was weer top! Volgens mij heb ik ze allemaal gehad en wat een super inspiratie heb ik gezien, voor ieder wat wils!

    Groet,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een geweldige creatie's weer, de nieuwe fold-card is mooi. De clear-pasta lijkt me helemaal geweldig om mee aan de slag te gaan. Dank jullie wel dames voor alle mooie voorbeelden.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige bloghop, ik heb prachtige creaties gezien, superleuk!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oké, ik zie nu (het te laat is), dat hehmijntis plaatsen van mijn reactie hier niet gelukt was. Bij deze nog een keer 😉.
    Ik heb prachtige creaties langs zien komen, er zijn weer prachtige nieuwe materialen bij gekomen.

    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen