Pagina's

zaterdag 18 maart 2017

Cheers

Goedemorgen allemaal,

Op deze druilerige ochtend kom ik met een heerlijk zomerse kaart.


Als basis heb ik de shape art mal "Label" van Dutch Doobadoo gebruikt. Ik heb de mal deze keer liggend gemaakt.

Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Label

Ik ben begonnen met wit karton. Vervolgens heb ik de mal nog een keer uitgesneden uit design papier. Aan de rechterkant heb ik een klein papieren kleedje gedaan, hierop een paar mini kraft labels.
Hierop heb ik een strikje van touw gedaan. Aan de bovenkant en aan de rechterkant heb ik uit kraft karton. Het plaatje heb ik gemat op de prachtige ovale mal van Noor! Design, deze vind ik zelf een topper. Hieronder heb ik een stukje ribbelkarton gedaan. Deze heb ik natuurlijk weer bewerkt met Gesso.

Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml

Aan de linkerkant heb ik een stukje visnet verwerkt. Hierop heb ik wat schelpjes gedaan en een mini flesje, dit flesje heb ik gevuld met glitter. Vinden jullie dit flesje niet schattig ? Je kunt er van alles in doen, ook een stukje papier, dan heb je flessenpost. Zo, dit was het even voor vandaag.

Ik wens jullie een hele fijne zondag toe, hier wordt het een relax dagje, de laatste tijd nogal druk gehad, vanmiddag misschien even lekker aan de freubel. Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !

2 opmerkingen: