Pagina's

maandag 20 maart 2017

Bloemenzee

Het voorjaar hangt in de lucht. Heerlijk, de ramen weer lekker open en de tuin in! Vandaag een vrolijke kaart met bloemen en vogeltjes.


Ik maakte een tuinkaartje met de Card art Window 3 van Dutch Doobadoo. De luikjes heb ik niet helemaal opengesneden. Nu lijken het net van die louvre deurtjes. Het designpapier komt uit paper bloc "Country Flowers". De randjes ervan heb ik ingesmeerd met gesso van Dutch Doobadoo.
Achter het raam heb ik een fleurig plaatje geplakt.

470.713.317 Fold Card Art Window 3

Met wat takjes vol bloemetjes, een buxus in pot, gieter en vlinders heb ik de "muurtjes" opgefleurd. Bovenaan zit nog de prachtige border met plakparels. De parels op bloemetjes en vlinders heb ik gemaakt met de parelpen van Dutch Doobadoo.
Als laatste nog een tekst gestempeld.

Een gezellige dag!

Groetjes,
Tineke

2 opmerkingen: