Pagina's

dinsdag 7 maart 2017

Back in Time

Dag dames,

Deze Dutch Card Art mal van Dutch Doobadoo met het gilet stond al heel lang op mijn lijstje om te gaan maken. Ik had alleen nog niet het juiste plaatje erbij gevonden. Tot ik dit schattige konijn van Mo Manning tegen kwam!


Deze mal van Dutch Doobadoo is erg leuk voor het maken van herenkaarten. 



Het designpapier wat ik gebruikt heb is van Maja Design. 


Het stempelafdrukje heb ik ingekleurd met de Water Colour Markers van Winsor & Newton. Raff heeft me hierbij geholpen. Zien jullie hoe mooi de stippentechniek is voor de vacht van het konijn? Ik ben happy met het resultaat!


Bij Noor! Design hebben we in de collectie Back in Time ook een leuk zakhorloge. Ook dit past perfect bij dit kaartje. 

   

2 opmerkingen:

  1. Super leuke kaart. Ook ik heb het gilletje nog nooit gebruikt maar nu ik dit zie zal ik 'm ook eens snel gaan gebruiken. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje geworden...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen