Pagina's

vrijdag 17 februari 2017

Sneeuw & IJspret


Al sinds ik de deze mal van Dutch Doobadoo binnen kreeg, wist ik wat ik ermee ging maken. Alleen moest het even wachten...


Als basis ben ik begonnen om de Card art Iglo op wit karton te tekenen en alle ijsblokken op designpapier "Nordic Winter" en alles uitgeknipt.  Langs de randen van de iglo en alle ijsblokken heb ik Eis Effekt van Viva Decor gesmeerd. nadat alles droog was, heb ik de ijsblokken met 3d kit verhoogd opgeplakt.

470.713.618 Card Art Iglo

Moeder pinguïn trekt de slee waar één van de kleintjes op mag zitten. Het andere kleintje kijkt vanuit de deuropening toe. De familie pinguïn draagt warme mutsen, sjaals en wanten die ik uit paper bloc "Eline's Sweet star" heb gestanst. Oeps, een ijsbeer komt aangeslopen.... Als dat maar goed gaat... Bovenaan de iglo hulsttakken met klokken. Op een ijsblok een tekst gestempeld.

Een gezellige dag!

Groetjes,
Tineke

5 opmerkingen:

  1. Geweldig wat een leuke Iglo is dit geworden. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele leuk gemaakte kaart Tineke!
    Mag ik vragen welke pinquinstansjes je hebt gebruikt?
    Ik vind ze zó leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel!
      De pinguins heb ik gemaakt met een Collectable COL1416 van Marianne Design.
      Groetjes Tineke

      Verwijderen