Pagina's

vrijdag 3 februari 2017

Happy Birthday

Hallo allemaal.
Vandaag een kaartje gemaakt met de Fold Card Art, zo leuk om mee te werken!


De basis heb ik uit rood cardstock gemaakt en aan de zijkanten onder het designpapier
heb ik rode randstanjes verwerkt. Bij het bloem gedeeltje heb ik onder het designpapier aan de binnenkant strikjes geplakt. Zo kan je de kaart dicht strikken.


Op het bloem gedeelte heb ik designpapier geplakt met een bloementoef. Deze heb ik alleen op het rechter gedeelte geplakt. Zodat de strik waar je de kaart mee kan sluiten links komt. 


En aan de binnenkant een gezellig plaatje met een mooie stans van Noor!Design er onder. Ook de poezen zijn van Noor!Design die ik uit kraft papier heb gestanst. 


De tekst happy birthday is een randstans, ook van Noor!Design en die heb ik in twee delen geknipt. Zo heb ik links en rechts een deel op de kaart verwerkt. Ter afwerking nog wat parelband.

1 opmerking: