Pagina's

dinsdag 10 januari 2017

Winterpret

Vaak geven we de laatste jaren geld aan de jarigen in onze familie. Maar het is minder leuk om het zo te geven.  Daarom maak ik meestal een kleinigheidje waar ik het geld bij kan stoppen. Voor een jarige schoonzus in december maakte ik een winters kadoosje.


Het doosje maakte ik met de nieuwe Box art French Fries van Dutch Doobadoo. Erin deed ik een blokzakje met heerlijke kerst mints.


Aan de voorkant van het doosje prijkt de gezellige sneeuwpop bij een paar dennenbomen.


De randen van het cardstock en designpapier heb ik eerst wat opgeruwd en daarna ingesmeerd met witte gesso van Dutch Doobadoo. Het designpapier komt uit paper bloc "Après ski".


Het blokzakje versierde ik met de leuke Bag topper. Erop deed ik de mooi kerstster. Eronder stopte ik een banner met tekst.

Een gezellige dag!

Groetjes,
Tineke

3 opmerkingen:

  1. Leuke snoepen zakje met het doosje gaaf Tineke !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hai tineke

    heel gaaf dit kado zakje
    ga zeker ook iets op deze manier maken/geven
    groet anneke

    BeantwoordenVerwijderen