Pagina's

vrijdag 14 oktober 2016

Winter Wishes

Dit najaar genoten van schitterend nazomerweer. Ondanks dat we veel warme dagen hadden, maakte ik al diverse kerst/winterkaarten. Voor kerst/winterkaarten vind ik de niet-traditionele kleuren het mooiste dus deze maak ik het meeste.


Als basis nam ik de Card art boek van Dutch Doobadoo en voor het design papier. Hier en daar heb ik een kloddertje crackle paint gesmeerd. Een lief vosje in een passe partouts cirkel. Onder de cirkel komt een strookje haaksteken uit. De prachtige poinsettia met wat takjes en en een plakparel JU0952. Een sjaaltje met een paar wantjes. Een ijskristal met enamel dot  en een tekst gestempeld.

470.713.599 Card Art Book

Een fijne dag!

Groetjes,
Tineke

1 opmerking:

  1. Ja, dit blijft toch een hele leuke mal om een kerst/winterkaart van te maken. Erg mooi geworden! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen