Pagina's

donderdag 13 oktober 2016

Dreaming of a white christmas

Hallo allemaal,

Ik ben met de Card Art kerststal aan de slag gegaan. Echt een te gekke mal!


Ik heb er een winters tafereeltje van gemaakt. Het papier met een mooi winterse landschap met een kerkje. Het open gesneden gedeelte heb ik dicht gemaakt met mica. Langs de randen heb ik foamballetjes gedaan.

PRE-ORDER 8 - Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Kerststal

De herten zijn van Noor! Design, evenals de boom, de ticket en de sterren. Ook de tekststempel is van Noor! Design. Het vogeltje die ik op het mica geplakt heb, is een paper art vel van Dutch Doobadoo.

Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art A5 - Birds


Al het kraft heb ik weer bewerkt met witte Gesso.

Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml

Het geƫmbosste gedeelte heb ik bewerkt met distress inkt Walnut Stain.Ik hoop dat ik jullie alvast een beetje heb kunnen inspireren.

Ik wens jullie een heel fijn weekend toe, bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !

1 opmerking: