Pagina's

dinsdag 11 oktober 2016

All Hearts Come Home For Christmas

Goedemorgen lieve mensen,

Vandaag laat ik jullie de Cart Art Window 247.0713.608  zien van Dutch Doobadoo. Het is weer een toppertje!


 Heb de kaart wel aan boven en beneden kant twee gaatjes gemaakt en er een lintje doorheengedaan. Die daarna aan de binnenkant dicht geknoopt zodat je het knoopje niet ziet. Je kan het dus niet open doen. Dat hoeft ook niet omdat hij zo prima blijft staan.  Verder Plak ik bijna alles met 3d kit (collall) zodat ik de hoogtes zelf kan bepalen. Wel één nadeel, het moet effe drogen.

470.713.608 Fold Card Art Window 2

De hulst takjes heb ik twee x uitgedraaid. Eén x met donkerbruin card stock en één met Vellum. Geeft best een leuk effect. Alle randjes gedistressed. Gekleurd met la petite aquarelle en de kleuren vindt je hierboven. Deze bits & pieces ( soort van honingraad) blijft echt een must have! Het jutte heb ik aan het labeltje vastgemaakt.


Dat was het weer voor  vandaag. Geniet nog effe lekker van het mooie weer.
Fijne dag allemaal.

Liefs, 
Carla.

1 opmerking: