Pagina's

donderdag 29 september 2016

IJskoude wintergroetjes

Hallo allemaal,

Een tijdje geleden was ik gast designer bij Dutch Doobadoo en daar heb ik erg van genoten. Toen me afgelopen week gevraagd werd of ik in het designteam wilde komen hoefde ik daar niet lang over na te denken. Wat geweldig leuk!

Als nieuw DT-lid van Dutch Doobadoo ben ik met de sketch van deze maand bezig geweest. 
Een leuke sketch! Eentje die jezelf niet zo snel zou maken.


De basis is gemaakt met de Shape art X-mas tree van Dutch Doobadoo. De bomen heb ik geknipt uit kraft en design papier. In de basis passe partouts cirkel zit een afbeelding van een nieuw knipvel van Mattie. Bij een paar sparren zit een egeltje in de sneeuw. De mooie poinsettia met wat takjes LR0437 en blaadjes bovenaan het plaatje.

470.713.117 Shape Art Christmas Tree

Een leuke tekst gestempeld. Bovenaan hangen kerstbellen bij wat dennentakjes met een strik van tule en belletjes eraan. Hier en daar nog wat sneeuwvlokken van snowpaper toegevoegd. Langs de randen van het kraft en design papier heb ik wat crackle paint gesmeerd. De dennenbomen zijn bewerkt met snowtex en voor de sneeuw heb ik de foamball klei gebruikt.

Een fijne dag allemaal!

Groetjes, 
Tineke

3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Tineke met je toetreding als lid van het designteam! Ik kijk altijd op dit blog omdat ik hier vaak inspiratie uit haal. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Das ist ein ganz süß gestaltetes Weihnachtsbäumchen, gefällt mir ausgezeichnet. Ich mag das Igelmotiv sehr und die gesamte Deko.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Tineke als DT lid ! Idd daar zou ik ook niet aan twijfelen hihi succes alvast !
    Wat een super mooie creatie Tineke !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen