Pagina's

maandag 19 september 2016

Halloween Party

Goedemorgen allemaal,

Vandaag laat ik jullie een creatie zien, die ik met een nieuwe mal van Dutch Doobadoo gemaakt heb, de eikel. Ik heb de eikel eerst uitgetekend op oranje/rood karton. Vervolgens heb ik het prachtige papier "Autumn" van Noor! Design erbij gebruikt. Prachtige kleuren ! Er is tevens een vel papier met Halloween teksten, dus je kunt het voor verschillende dingen gebruiken. Ik heb er inderdaad een Halloween creatie mee gemaakt.



Links boven heb ik de spinnenweb met spin van Noor! Design gedaan. Rechtsboven, onder het bloementoefje, heb ik een paar dennenappels van Noor! Design - One of a Kind - Autumn gebruikt. Deze heb ik bewerkt met distress inkt Walnut Stain.

Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Eikel

Zo, dat was het weer even voor vandaag. Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer!

2 opmerkingen:

  1. ohw wauw wat een leuke kaart. Zou perfect zijn voor een heksen feestje of voor een ander kinderfeestje van mijn dochter. Ze is met halloween jarig

    BeantwoordenVerwijderen