Pagina's

donderdag 4 augustus 2016

Hello

 Hallo allemaal,

Vandaag heb ik deze kaart voor jullie gemaakt met de Card Art Huisjes. Gaaf model is het toch weer hè.


Deze mal bestaat uit 3 verschillende huisjes en zitten al aan elkaar.  Ik ben begonnen door de mal over te nemen uit wit cardstock.

Dutch Doobadoo Card Art Houses
470.713.311



Daarna heb ik de binnenste maten overgenomen uit designpapier.  Elk huisje heb ik overgenomen uit verschillende motieven van het designpapier.


Onder het plaatje heb ik een stuk ribbelkarton geplakt. En op het plaatje de superleuke Paper Art Tekstballon. Op dit vel zitten allemaal tekstballonnen met verschillende teksten.


Dutch Doobadoo Paper Art Text Balloons
472.948.040

 Echt zo gaaf en ook erg leuk te gebruiken bij het scrappen met foto's. 


In het midden van het middelste huisje, heb ik een Noor! Design blauwe mal geplakt en hierboven op de rozenstempel. Op de rand van de mal nog een paar bloemen. En bij de bloemen horen natuurlijk de Kraft Art bladeren. 


Rechtsonder, maar ook op de andere 2 huisjes heb ik de Softboard Art Loose Bricks geplakt. Een heel leuk vel is dit met allemaal steentjes die je los kunt maken, maar ook aan elkaar kunt laten zitten.

Dutch Doobadoo Softboard Art Loose Bricks
478.00.014

En dan zijn we alweer beland bij het 3e en laatste huisje. Hier heb ik, net als op de andere 2 huisjes ook weer parels gemaakt met de Pearl Pen White. Dit is echt één van mijn favorieten, ik gebruik hem heel erg graag. Zo handig om de "kale" plekjes mee op te vullen.


Onderaan heb ik een Kraft Art Fence geplakt en hierboven op een rozenstempel. En ja, natuuuurlijk mag de Paper Art Vlinder niet ontbreken.

Dutch Doobadoo Kraft Art Fences
472.948.005


Die vind ik altijd zo leuk om te gebruiken, ook deze is echt 1 van mijn absolute favorieten die bijna niet mag ontbreken.


Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,

1 opmerking:

  1. Geweldige huisjeskaart! Ik had deze toevallig ook deze week gemaakt maar dan met pandabeertjes (Marianne Design). Ik heb deze op Pinterest gezet. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen