Pagina's

zondag 21 augustus 2016

Beachball

Voor neefje Pim heb ik dit kaartje gemaakt voor zijn 2de verjaardag. De basis is de Card Art mal Strandbal 470.713.601 van Dutch Doobadoo.


Ik heb er een heerlijk zomers tafereeltje van gemaakt. De Palmbomen zijn gemaakt met een stansmal. In de bladeren zitten de nerfjes ook echt super mooi verwerkt.

Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Beach Ball

Achter de Palmbomen nog een paar wolkjes en een zonnetje gemaakt, hiervoor heb ik stansmallen van Noor! Design gebruikt. Deze heb ik opgeplakt met foamtape zodat ze iets hoger liggen.


Het zand heb ik gemaakt met Kraft cardstock. Daarachter nog de golfrand van Noor! Design verwerkt. Ook heb ik nog een strandpaal gemaakt met de Noor! Design mal. Hierop met de label stickers een tekst gemaakt.


Op het visnet heb ik nog wat schelpjes geplakt. Op de schelpjes heb ik wat zand geplakt, hiervoor het ik de 3D balls small en medium gebruikt. De stempel is van CC Designs - Beachies. Deze heb ik ingekleurd met de ZIG Clean Color Real Brushmarkers.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.

2 opmerkingen: