Pagina's

vrijdag 20 mei 2016

Birthday Party

Goedemorgen allemaal,

Ik heb vandaag weer een kaartje voor jullie.



Als basis heb ik een shape art mal van Dutch Doobadoo gebruikt, Ook alweer zo'n leuk modelletje.

Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Floral

Ik ben begonnen met kraft karton, hierop wit karton en vervolgens design papier. Het stempeltje is van Magnolia. Deze heb ik gemat op de rechthoekige mal van Noor! Design. Al het kraft heb ik weer een beetje bewerkt met witte Gesso van Dutch Doobadoo.

Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml

Links heb ik eerst de klimop van Noor! Design geplakt, hierop heb ik uit geel karton 2 rolroosjes gemaakt met de nieuwe stans van Noor! Design. Het takje van kraft karton is eveneens van Noor! Design. Aan de rechterkant van het plaatje heb ik een houten paaltje gebruikt, deze heb ik eerst wit gemaakt met Gesso. Nadat dit droog was, heb ik er met een bijpassende stempel een tekst op gedaan.


Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren. Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !

2 opmerkingen: