Pagina's

donderdag 5 mei 2016

Beterschap!

 Hallo allemaal,

We sturen allemaal wel eens een beterschapkaartje. En hoe leuk is het dan om hiervoor de nieuwe Dutch Doobadoo Card Art Appel te gebruiken? Ik vind hem echt heel tof. Natuurlijk kun je er ook andere kaarten mee maken. Maar deze keer heb ik er een beterschapkaart van gemaakt.


De basis heb op wit cardstock overgenomen en uitgeknipt. Hierop heb ik het designpapier (uit een paper blok van Noor! Design) geplakt.

Dutch Doobadoo Card Art Appel
470.713.596


 Op de mal staat precies de maat voor het designpapier.  In het midden over heb ik een stukje lint geplakt en hierop het plaatje en de tekst Beterschap (van Noor! Design).


Ook de hap uit de appel kun je apart overnemen. Je kunt dit eruit laten, maar ik heb dit overgenomen uit een ander velletje designpapier uit hetzelfde papierblok. 
Dutch Doobadoo Pearl Pen Wit
870.003.010


Ook deze keer kon de de Dutch Doobadoo Pearl Pen niet laten liggen en heb op de rand wat parels gemaakt. 


Het blaadje heb ik met 2 kleuren groen cardstock gemaakt. Je kunt natuurlijk ook gewoon 1 kleur nemen en dan de nerf met inkt een kleurtje geven. 

Dutch Doobadoo Paper Art Vlinder
472.948.007

Een blaadje alleen vond ik een beetje kaal. Voor het oppimpen gebruik ik graag de Dutch Doobadoo Paper Art en Cardboard Art vellen. Het geeft een kaal plekje op je kaart/creatie dan net even dat leuke effect. Voor op het blad heb ik de Paper Art Vlinder gebruikt.


Een pleister (van Noor! Design) erop en nog wat bloemetjes en de beterschapkaart is klaar om opgestuurd te worden. Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. En uiteraard ben ik heel benieuwd naar jouw creatie van de appel. Laat je hem ook zien in onze facebookgroep?

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,

1 opmerking:

  1. Is inderdaad een leuke mal voor een beterschapskaart! Heel mooi geworden. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen