Pagina's

woensdag 6 april 2016

Gefeliciteerd

Hallo allemaal,

Ik ben even lekker bezig geweest met de nieuwe Dutch card art van Dutch Doobadoo, het baby rompertje. Vinden jullie het geen lieffie ?



De basis is gemaakt van wit kaart karton. Hierop heb ik het papierblokje Baby Girl van Noor! Design gebruikt. Hieronder heb ik een stuk ribbelkarton van Joy! Crafts en een stukje verbandgaas verwerkt. Linksonder heb ik roze scrappersfloss gebruikt, hierop de hartjes van Dutch Doobadoo en een paar roosjes.

Dutch Doobadoo - Dutch Card Art Stencil baby rompertje    Dutch Doobadoo - Cardboard Art - Harten

Het takje is een vintage flourishes van Noor! Design. De tekststempels zijn eveneens van Noor! Design. Eigenlijk hoef je op dit rompertje niet eens zoveel te gebruiken.

Ik hoop jullie met deze creatie ook weer een beetje heb kunnen inspireren.
Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !


3 opmerkingen:

  1. Wat een snoepie!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij's echt schattig! Wat een feest om dat te mogen ontvangen als kersverse ouders!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kijk dan toch wat een dotje...
    En zó veel mooie details...
    Prachtig gemaakt!!!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen