Pagina's

vrijdag 25 maart 2016

Dutch Doobadoo Demo - Moeders Hobbypaleis


Op 2e paasdag, a.s. maandag 28 maart, mag ik weer gezellig een Dutch Doobadoo demo geven. Deze keer kun je me tussen 10u en 16u vinden bij Moeders Hobbypaleis aan de Hagelingerweg 7
in Santpoort-Noord. Er zijn deze dag ook verschillende andere demo en workshop dames aanwezig voor andere merken, dus er is genoeg te zien en te beleven.


Dit is één van de creaties die zeker te zien is op deze dag. Ik heb deze envelop met tag gemaakt met behulp van de toffe Dutch Doobadoo mal 470.713.030. Ik heb de envelop open gelaten aan één kant zodat je er de label makkelijk in en uit kunt schuiven.


Ik heb de label versierd met een leuke tekst en verder twee platte bloemetjes. Let erop dat je hier niet teveel decoratie op aanbrengt, want dan past deze niet meer in de envelop. De envelop zelf heb ik versierd met een leuke stempelafdruk en natuurlijk ook nog wat bloemen en vlindertjes voor het voorjaarsgevoel.


Ik hoop dat ik weer velen van jullie gezellig aan mijn demotafel mag begroeten op 2e paasdag!


Liefs Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten