Pagina's

vrijdag 19 februari 2016

Liefs

Hoi allemaal,

Deze popup kaart heb ik gemaakt met de Stand Up mal oval 470.713.304. De schattige digi die ik gebruikt heb heet Hippie Chick en is van All Dressed Up .

Ik heb haar gekleurd met distress inkt, haar heel voorzichtig uitgeknipt. Zijn nogal fijne afbeeldingen dus knippen zonder de kids om je heen. Ik heb vervolgens een klein dun ijzer draadje achter het afdrukje geplakt zo dat ze stevig blijft staan in de kit.


Eerst uit creme kleurig cardstock de mal overgetrokken en daarna zo gerild en gesneden. Er is op het Dutch Doobadoo Youtube kanaal een mooi filmpje gemaakt hoe je deze mal snijd en rilt. 


Ik heb met een pons het gras gemaakt, dat ik de kantjes om had gevouwen vond ik die witte stroken niet zo mooi, dus wat groene strookjes over de witte geplakt.


In het gras heb ik de Dutch Paper Art A5 Flowers 472.948.021 bewerkt met distress en zo tegen het gras geplakt. 


De vogeltjes 472.948.024 Laser Paper Art A5 Birds ook iets met bruin distress bewerkt en wat stickles hier en daar.


Wat mooie vlinders gestanst uit een Noordesign snijmal, op de vlinders wat Paper Art A5 Butterflies Artikelnummer: 472.948.007 op geplakt ook wat stickles hier en daar voor een glimmertje..


Het zonnetje is van Crealies en liefsstans van Crafters Companion en de wolkjes van Memorybox.
En Parelsnoer rondom geplakt .


Hoop dat jullie het weer leuk vonden en weer inspiratie hebben opgedaan
xx 

2 opmerkingen: