Pagina's

donderdag 11 februari 2016

Holidays

Vandaag laat ik jullie een creatie zien met de nieuwste Card Art mal "Mug" 470.713.589 van Dutch Doobadoo. In deze Mug heb ik een zakje Hot Chocolate gestopt.


Als eerste teken je de mal na op Kraft Cardstock en knipt dit netjes uit. De randen heb ik eerst bewerkt met de Paper Distresser en daarna wat Crackle Paint - White erlangs gesmeerd. 

PRE-ORDER 3 - Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Mug

Van de Mug heb ik een soort Pocket gemaakt. Dit doe je door alleen onderlangs en langs de rechterzijkant smal dubbelzijdig tape van 6mm te plakken. Zo kan je er nog een zakje chocomelk, koffie of iets dergelijk instoppen.

Dutch Doobadoo - Kraft Art A5 - Christmas

Op de chocomelk hoort natuurlijk een flinke dot slagroom. Ik heb dat maar iets nagebootst door er een laagje Foamball clay bovenop te doen.


Voor de decoratie heb ik wat stansjes van Noor! Design gebruikt zoals de Happy Holidays bomen en de Winter Wishes Sleigh.

870.003.010 Dutch Doobadoo Pearl Pen wit

Op de bomen heb ik wat stipjes gemaakt met de Pearl Pen white van Dutch Doobadoo. De tekst Happy Holidays komt van het Kraft Art vel 479.002.012 van Dutch Doobadoo.


Om het oor van de mok heb ik een organzalint gestrikt, aan het lint nog wat oudhollandse schaatsen gehangen.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie weer kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten