Pagina's

maandag 15 februari 2016

Dutch Doobadoo Bloghop

Zoals je gewend bent bij Dutch Doobadoo is er elke maand een "uitgelicht" waarin we een bepaald product nemen en hier met het gehele Dutch Doobadoo team een creatie mee maken.


Deze keer hebben we gekozen voor de card Art Cupcake. Leuk voor een feestje of bedankje. Net even weer wat anders.

Omdat het hele team zo ijverig is geweest met het maken van de mooiste creaties hebben we er een bloghop van gemaakt! En zoals jullie van ons gewend zijn kun je er een leuk pakketje Dutch Doobadoo producten mee winnen dus doe gezellig mee. 



Wat moet je doen?
  • Ga tussen 15 februari t/m 18 februari 2016 langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter.

Hier alvast wat kleine sneekjes van de projectjes die gemaakt zijn. Hop dus langs de blogs van alle meiden om meer te zien!

Monique




Heel veel plezier bij het hoppen!

21 opmerkingen:

  1. Wat een smaakvolle creaties, alleen bij Anke viel nog niets 'te eten', daar kom ik later even terug.
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ihr habt alle wunderschöne cupcakes gestaltet, sehr viel Liebe zum Detail und in einer jeweils tollen Farbgestaltung.
    Liebe Grüße Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige voorbeelden zijn er gemaakt met de Cupcake. Leuk ook dat de cupcake's allemaal op een verschillende manier zijn gemaakt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb als beginneling prachtige voorbeelden gezien. Wat is er veel mogelijk! Nu hoop ik dat mijn reactie op het blog van Jolanda ook te zien is want ik zag na 3 pogingen mijn reactie nog niet staan
    hier lukt het ook niet
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende, smakelijke voorbeelden zijn er door de DT leden met de cupcake gemaakt. Het was een genoegen om naar deze heerlijkheden te kijken!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige voorbeelden allemaal, zo zie je maar weer wat je met 1 stencil kunt doen...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn het allemaal prachtige super leuke creatie's met de Cupcake ...... heb weer mooie ideeën opgedaan !!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een prachtige creatie,s zijn er gemaakt en allemaal verschilend ik vind het zo knap groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hele mooie creatie met deze mail! Ik ga ook bij de andere dames kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben terug van de hop! Hele mooie creaties gezien en een goed idee om de mal als easel kaart te gebruiken! Heel origineel! Bedankt voor de leuke hop! Een en al inspiratie! Groetjes brigitta

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke card art is die cupcake zeg. Heerlijk om te gebruiken. Dank jullie wel voor jullie inspiratie! creatieve groetjes, Thera

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb weer genoten van een super leuke bloghop met mooie voorbeeldkaarten gemaakt door het team.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw !!! Wat weer een super leuke en mooie creaties. Ik heb weer veel inspiratie opgedaan.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat zijn er weer leuke uitwerkingen van deze mooie mal. Zo mooi en zo divers wat je allemaal met deze mal kan doen. Heb veel inspiratie opgedaan om zo spoedig mogelijk deze mal aan mijn dutch doobadoo verzameling toe te voegen.
    groetjes mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een geweldig leuke creaties zijn er gemaakt. Met plezier alle blogs gehopt.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke hop heb ik gemaakt. Zoveel leuke ideetjes opgedaan. Ik ben sinds kort (sinds het pakket van Joy! met de Dutch Doobadoo Card Art Pop Up Card Oval) best wel verslaafd aan het worden aan Dutch Doobadoo. Het is toch niet zo moeilijk als ik eerst dacht om een kaart patroon zelf uit te knippen. En je kan er zo ontzettend veel mee omdat je niet echt gebonden bent aan een vast patroon. Ik zit nu te wachten op het drie luik pakket van deze maand zodat ik de volgende mal uit kan proberen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige en super creatieve creaties zijn er weer gemaakt door het team. Het was een genot om erlangs te hoppen.Dit is echt een mal die veel gebruikt gaat worden.
    Gr, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat hebben de dames een leuke en mooie creaties gemaakt met de cupcake mal. Ik heb hem nog niet maar staat nu zeker op mijn lijstje om te kopen zodat ik er ook een kaart mee kan maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. WoW wat een leuke bloghop, ik heb genoten!
    Ik sta er altijd van te kijken hoe verschillend de prachtige creaties van jullie zijn, stuk voor stuk echt schitterend!
    Helaas kun je niet alles hebben maar deze gaat zeker ook op mijn lijstje!
    Succes allemaal en bedankt voor de kans!
    Fijne creatieve week!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een bloghop zo geweldig mooi!!!! Wat hebben ze allemaal een werk van gemaakt, echt wow!!!
    Dit woord heb ik, denk ik, bij iedereen gebruikt of soort als.
    Dankjewel voor al dit prachtigs dat jullie lieten zien met de cup cake mal.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heb weer genoten bij alle dames!! Wat een " pronkies " zijn er weer gemaakt!!
    Zo verschillend!!
    Bedankt weer voor de leuke HOP!!

    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen