Pagina's

vrijdag 30 oktober 2015

Design Team Call

Hallo allemaal,

Leuk dat je langskomt op het Dutch Doobadoo. Eigenlijk maar goed ook, want we hebben belangrijk nieuws! We zoeken versterking in ons Dutch Doobadoo Design Team.


De produkten van Dutch Doobadoo worden geproduceerd bij PRONTY B.V. We zijn een bevlogen produktiebedrijf met talloze mogelijkheden in materialen en bewerkingen. We richten ons op de niches in de markten van creatieve vaardigheden. We zullen collecties gaan brengen gemaakt geproduceerd met onze frees- en lasermachines, denk hierbij aan gelaserde papierornamenten, MDF producten en sjablonen en stencils. Voor wat meer informatie kun je al een kijkje nemen op onze Facebook pagina:

www.facebook.com/dutchdoobadoo


Voor ons Design en Demo Team zijn we op zoek naar creatieve mensen. Staat deze blinkie "I CREATE FOR DUTCH DOOBADOO" binnenkort bij jou op je blog?

Wat verwachten wij van een DT lid:

* een creatieve geest
* veelzijdigheid, dus ook buiten je comfort-zone kunnen en durven werken
* goed verzorgde fotografie van de projecten
* minimaal 4 projecten per maand die digitaal aangeleverd kunnen worden
* in overleg projecten opsturen voor beurzen enz.

* actief meedenken over nieuwe producten en ontwerpen
* een eigen blog dat met grote regelmaat onderhouden wordt
* een eigen Facebook account dat met grote regelmaat onderhouden wordt
* een eigen Instragram account dat met grote regelmaat onderhouden wordt
* een eigen Pinterest account dat met grote regelmaat onderhouden wordt

Extra pre's:

* ambitie voor het geven van demonstraties en het enthousiasmeren van consumenten
* goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk
* bereidheid tot het volgen van een gratis opleidingstraject voor het demo team
* beschikking over eigen vervoer
* beschikbaar zijn in de weekenden voor demo's bij winkeliers
* klantvriendelijkheid
* representatief

Wat kun je van ons verwachten als DT lid:

* maandelijks stellen we alle nieuwe producten die uitkomen gratis ter beschikking
* minimaal 3 x per jaar een Design Team dag
* in overleg gratis cursussen op diverse gebieden van creativiteit
* gratis promotiemateriaal voor het merk Dutch Doobadoo zoals visitekaartjes enz.
* werken in een leuk team met daarin alle mogelijkheden om je te ontwikkelen

Wat zoeken wij:

Graag willen we ons team uitbreiden met creatievelingen in de breedste zin van het woord. 

Spreekt dit je aan?
Stuur dan uiterlijk eind oktober minimaal 2 creaties (met je naam op de creaties), inclusief een brief waarin je jezelf voorstelt en beschrijft waarom jij past in het Dutch Doobadoo Design Team per post naar:

Dutch Doobadoo
t.a.v. Jaap van de Wouw
Industrieweg 58
5145 PW Waalwijk

Verder mogen jullie hieronder bij Inlinkz al jullie blog plaatsen zodat we je blog al kunnen beoordelen.
(De ingezonden projecten worden niet geretourneerd)

We komen in november met ons Design Team weer bij elkaar.
Die dag zullen we een eerste selectie gaan maken uit alle creaties die binnengekomen zijn. Vervolgens zullen we deze personen uit gaan nodigen voor een persoonlijk gesprek.

We wensen iedereen heel veel succes en we kijken uit naar al het moois!



11 opmerkingen:

  1. Wauw dat is een gave kans! Het lijkt mij erg leuk
    Maar ik heb eigenlijk ook wel vragen voordat ik me aan zo iets leuks vast maak.
    Super enthousiast... en dan ga ik denken.
    Welke producten mag je erbij gebruiken? Alleen dutch doobadoo of mag je alles mengen? Bij deze oproep tot projecten.
    Stel je wordt uitgekozen om dit geweldige merk te promoten en te helpen met ontwerpen.
    als je een project maakt.. wat mag dan wel en niet gebruikt.
    Ik heb heel veel merken die ik niet aan de kant zou willen zetten.
    Maaar.. het blijft wel. Het lijkt me erg leuk!
    Succes iedereen die mee doet met deze oproep!
    Fijne avond, liefs Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Debbie je mag geen concurrerende merken gebruiken, dat is alles. Kijk maar gewoon even naar de kaarten van ons DT op het blog hier dan weet je denk ik genoeg.

      Verwijderen
    2. Dankjewel!
      Helaas heb ik geen Instagram en ben bijna nooit op pinterest.
      Succes met jullie zoektocht! Ik geniet van het moois wat er gemaakt wordt!
      Groetjes Debbie

      Verwijderen
    3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Good luck to all the applicants. What a wonderful opportunity. Judy x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er wel gaaf uit om zoiets te doen, maar vind er ook wel hoge eisen bij komen, zoals Instagram/ Pinterest,
    heb gelukkig nog een leven ernaast, die ik ook bij moet houden. Ben weliswaar een groot fan van jullie procucten,
    Eind Oktober ga ik al niet meer halen.............
    Succes met jullie zoektocht.
    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Succes inderdaad met jullie zoektocht. Jullie hebben hele leuke producten en heb al wel het een en ander uitgeprobeerd. Ik ga het inderdaad niet meer redden om nu iets moois te maken en ik zit niet op Instagram en heb ook nog geen blog. Dus helaas. Maar weel heel leuk en wil me graag verder ontwikkelen hierin, maar op dit moment misschien nog te vroeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi,

    Ik heb ook echt nog getwijfeld of ik nog een gokje zou wagen lijkt me ontzettend leuk om te doen! Sterker nog ik heb al een aantal creaties klaarliggen zodat ik ze dan morgen op de bus zou kunnen doen wil ik het nog halen om op tijd te zijn ;) Ik had ook nog wel wat vragen en één van de vragen is eigenlijk boven al gesteld, waarop het antwoord is dat je geen concurrerende bedrijven/ merken mag gebruiken, en dat we daarvoor moeten kijken op blogs van jullie DT, echter zie ik daar andere merken (die ik als concurrerend zou beschouwen) voorbij komen dus erg lastig inschatten wat dan onder concurrent valt... Ik denk dat ik dan ook maar pas omdat het voor mij niet heel helder is wat onder concurrerend valt. Succes met jullie zoektocht!

    Groet,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Spijtig genoeg zijn mijn creaties terug aangekomen hier... Met de stakingen van de post heeft het blijkbaar wat langer geduurd, ik heb wel mijn blog nog gelinkt moesten jullie toch nog graag mijn creaties bekijken :-)
    Creatieve groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen