Pagina's

dinsdag 1 september 2015

Sketch Challenge #7

Daar is dan de 7e Sketch Challenge. We vinden het geweldig dat jullie zo enthousiast mee doen! We willen jullie ook bij deze mallen graag een beetje op weg helpen in de opbouw van je project. 



Deze keer hebben we weer voor een Shape Art mal gekozen. Het is deze keer het ster model geworden. ideaal voor kerst en andere thema's.

Natuurlijk hebben de Dutch Doobadoo meiden er al mooie voorbeelden mee gemaakt om jullie te inspireren:



Marianne

Monique

Jenine

Je kunt meedoen met onze challenge tot 30 september 2015 door een foto van je creatie inclusief je naam te plaatsen onderaan dit bericht bij Mr. Linky.

Heb je geen blog dan kun je een foto van je creatie inclusief je naam te mailen naar:  joyce.martens@noortje-design.nl

En natuurlijk hebben we aan deze challenge ook weer een leuke prijs verbonden. We kiezen na 30 september met random de winnaar (wel zo eerlijk, dan maakt iedereen evenveel kans) en de winnaar krijgt van ons dit prijzenpakket:

470.713.585 Dutch Doobadoo Dutch Card Art Stropdas    470.713.586 Dutch Doobadoo Card Art Auto
   
We hopen dat jullie allemaal mee doen met de Dutch Doobadoo Challenge. Heel veel succes!





7 opmerkingen:

  1. Een hele leuke sketch en super mooie voorbeelden,
    ik hoop weer mee te doen ;-)

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke sketch, ik heb de mijn er bij geplaatst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely Sketch to work to! I have just added my entry. Lovely Dt work ladies too. Judy x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn kaart staat als het goed is er nu bij....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke sketch en ik ben blij met het resultaat... hij staat erbij.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb op de valreep nog even meegedaan, maar wat was dit weer een enorm leuke sketch om mee te werken. Bedankt voor de challenge én de inspiratie!
    Groetjes, Sabrina

    BeantwoordenVerwijderen