Pagina's

donderdag 3 september 2015

Jubileum

Hoi Allemaal

Ik begin eerst met me eigen voor te stellen mijn naam is Jolanda en ik ben al heel wat jaartjes creatief bezig en sinds enkele jaren heb ik ook een eigen blog die jullie misschien wel eens zijn tegen gekomen of zelfs volger zijn van jootjes scrapcards en nu heb ik de eer om deze maand gastdesigner hier te zijn en ik hoop dat ik jullie net zo kan inspireren als de andere designers. 

Het is nieuw en spannend voor mij om zo mee te mogen mee draaien met dit team. Voor vandaag heb ik voor jullie met de Dutch Card Art Stropdas een echt mannen ding gemaakt je hebt niet veel nodig om een leuk en mannelijk tintje eraan te geven.



Ik heb de kleuren paars gebruikt vind dat wel voor een man passen en boven aan een een klein strikje verwerkt


onderaan typisch een mannetje gecreeerd ze blijven ook zo leuk en verder heb ik er een tekst stempel op gebruikt.


Ditmaal voor een jubilaris, maar het kan natuurlijk ook voor een jarige of zomaar doe hierbij een lekkere fles wijn en je kado is klaar. 

470.713.585 Dutch Doobadoo Dutch Card Art Stropdas     472.950.002 Laser Paper Art A5 black Mustaches

Tot de volgende keer,
Jolanda

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten