Pagina's

zondag 20 september 2015

Happy halloween


Hallo allemaal,

Ik ben terug van mijn vakantie en ik hoop dat jullie allemaal net zo'n heerlijke vakantie met heel mooi weer hebben gehad als wij. Nu heb ik nog twee weekjes voor ik weer aan de slag ga. Maar nu dus genoeg tijd voor mijn hobby. En er lag heel wat moois op me te wachten dus ik ga me niet vervelen.


Ik heb deze easel kaart gemaakt met de Dutch Doobadoo Card Art Pumpkin. Want daar voor is deze natuurlijk ook erg geschikt om een combinatie te maken op je kaart.



Daarvoor heb ik als basis een kaart van 14,5 bij 14,5 cm van zwart cardstock genomen. De bovenkant in het midden naar binnen gevouwen en zo onstaat dat de basis voor de easel kaart. Deze heb ik beplakt met geel cardstock en daarna met Designpapier van Maja uit de serie Walking in the Forest.


Toen de pumpkin omgetrokken op zwart en de kleinere binnenkant op wit cardstock dat ik bewerkt heb met Panpastel. De buitenrand met paars gedaan en naar binnentoe gewerkt met verschillende kleuren oranje en geel.

470.713.583 Dutch Doobadoo Card Art Pumpkin

Daarna gefixeerd en het spinnenweb mask erop gelegd. Hierover heen gegaan met een rollertje en Versamark. Dan haal je het mask eraf en kan je er weer met panpastel overheen. Dit heb ik gedaan met zwarte panpastel. Op de foto kun de het resultaat goed zien. De hangende spinnetjes komen uit het Paper Art vel Spider.


Het afdrukje is een wat oudere van Magnolia en ingekleurd met Copic Markers. Daarna gestanst en gemat op een zwart frame. Hieronder heb ik een Papeer Art spinnenweb gedaan en met foam op de kaart geplakt. Op het afdrukje nog een spinnetje en een zwart hekje met bloem.


Als laatste de onderkant versierd. De tekst gemaakt op de PC en op een zwart frame geplakt.
Aan de andere kant een bos tafereeltje met daar de hertjes die uit het Paper Art craft Animals velletje komen.

472.950.004 Dutch Doobadoo Paper Art Spider       470.715.011 Mask Art A5 Spiderweb

Tot de volgende keer,



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)




   
   

1 opmerking: