Pagina's

zondag 23 augustus 2015

Season Greetings

Hoi allemaal,

Ik ben toch al stiekem druk met de kerstkaartjes bezig, vind dit een super leuk seizoen om te doen. En vooral het vintage papier spreekt mij erg aan hoe ouder hoe mooier ik het vind.

De basis is een witte cardstock  Shape Art Frames Label van Dutch Doobadoo en daarna heb ik een kleinere label een bruine vel uitgetekend en geknipt. Op het witte label heb ik een soort tule gebruikt en daarna het bruine kleinere label op het grote witte label geplakt.


Wat ik wel altijd doe voor dat ik het papier op mijn kaart of creatie plak is de randen nog iets ouder maken met een distresser dat is een klein mesje waarmee je de randjes mooi oud kan maken. Vervolgens doe je de randen beïnkten met oud bruin inkt, dat effect word dan super.


Uit een oud rode vel een groot recht hoek uitgesneden en deze over het tag geplakt. Horizontaal een stuk ribbeltjes karton geplakt en daar over heen een vel met rood groene kleuren geplakt. De vierkanten stans is van Noordesign de  Blauw Rechthoek frame + inhoud en heb ik uitgesneden uiteen licht bruine vel, daarna het geembost en beïnkt.


Tot de volgende keer,
Groetjes


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten