Pagina's

woensdag 12 augustus 2015

Happy Halloween

Hallo lieve lezers,

Toen ik de Dutch Doobadoo paper art spider in handen kreeg wist ik nog niet of ik daar blij mee was. Ik ben namelijk behoorlijk bang van spinnen. Maar in combinatie met de card art pumpkin zijn ze wel heel erg leuk. Het is nog wel wat vroeg voor een Halloween kaart, maar net als met Kerst moet je er op tijd bij zijn.


De basis is een vierkante zwarte kaart met daarop een vierkant van oranje en geel kaartkarton. Vervolgens heb ik alleen het voorblad van de pompoenmal nagetekend op zwart kaartkarton en het iets kleinere deel op oranje. De ogen, neus en mond zijn zwart en de bladeren gemeleerd groen. Het geheel heb ik op de kaart geplakt.

   472.950.004 Dutch Doobadoo Paper Art Spider

En toen mocht ik spinnetjes uitknippen, brrrrrr. Ik heb 2 x een spinnenweb en een aantal spinnen over de kaart verspreid. Voor de binnenzijde van de kaart heb ik een Halloween afbeelding op internet gezocht. Dit plaatje heb ik op een zwart vierkant bevestigd, gesneden met een mal van Noor! Design.


 Het geheel heb ik op een vierkant van geel kaartkarton en een nog groter vierkant van oranje kaartkarton vastgezet. De tekst is gestempeld met de scrabble letters van Noor! Design. Ook hier weer wat spinnetjes om het griezelig effect te vergroten.

470.713.583 Dutch Doobadoo Card Art Pumpkin

Heel veel griezel plezier.


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten