Pagina's

maandag 1 juni 2015

SKETCH CHALLENGE #5

Daar is dan de 5e Sketch Challenge. Afgelopen keer was weer een succes met veel inzendingen. We willen jullie ook bij deze mallen graag een beetje op weg helpen in de opbouw van je project. 




Deze keer hebben we weer voor een Shape Art mal gekozen. Het is het bloem model geworden. Je zult zien echt een heel leuk model!

Natuurlijk hebben de Dutch Doobadoo meiden er al mooie voorbeelden mee gemaakt om jullie te inspireren:


Monique


Marianne

Jenine

Kim

Je kunt meedoen met onze challenge tot 30 juni 2015 door een foto van je creatie inclusief je naam te plaatsen onderaan dit bericht bij Mr. Linky.

Heb je geen blog dan kun je een foto van je creatie inclusief je naam te mailen naar:  joyce.martens@noortje-design.nl

En natuurlijk hebben we aan deze challenge ook weer een leuke prijs verbonden. We kiezen na 30 juni met random de winnaar (wel zo eerlijk, dan maakt iedereen evenveel kans) en de winnaar krijgt van ons dit prijzenpakket:

470.713.582 Dutch Doobadoo Card Art Zuigfles    470.713.013 Dutch Doobadoo Box Art Melkpak

We hopen dat jullie allemaal mee doen met de Dutch Doobadoo Challenge. Heel veel succes!




9 opmerkingen:

  1. Oh wat een leuke!
    we gaan eens kijken of het dit keer weer wil lukken om mee te doen!
    Groetjes,
    Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke challenge weer, met prachtige voorbeelden
    ik hoop deze keer weer mee te doen.

    groejtes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke challenge, en ik heb mijn kaart net gepost.
    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke Challenge! En mooie voorbeelden zeg dames, mijn complimenten. Ik heb al heel lang niet meer met een challenge mee gedaan en dacht het wordt een hoog tijd :). Hij is gemaakt voor een vriendin die vandaag ook jarig is, daarom heb ik hem ook nu geplaatst.

    Lieve groetjes
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook ik heb mijn kaartje er bij gezet. Leuk hoor, al die verschillende uitwerkingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mailtje onderweg met mijn kaartje. Leuk modelletje om mee aan de slag te gaan .

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mailtje onderweg met mijn kaartje. Leuk modelletje om mee aan de slag te gaan .

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen