Pagina's

maandag 29 juni 2015

Hoera, geslaagd!

Donderdag hoorde mijn zoon of hij geslaagd zou zijn. We gingen er eigenlijk wel vanuit en had ik alvast een aardigheidje gemaakt. Gelukkig was hij geslaagd, de vlag kon uit en ik kon zijn kadootje geven.


Het melkpakje van Dutch Doobadoo heb ik met papiertjes uit blocs: "All for the man" (PK9101) en "Old Press" (PK9120) van Marianne Design gescrapt. 

470.713.013 Dutch Doobadoo Box Art Melkpak

De landkaart en het label heb ik uit het bloc "Schooltime" (PK9118) geknipt. Een inktpotje met kroontjespen en inktvlek (COL1375) past er wel bij. 


Op het label een tekst (CS0933) gestempeld en met touw (JU0949) vastgestrikt. Het label nog versierd met een zelfgemaakte doctoraal hoed.Boven de landkaart nog een tekst gestempeld (PL1508) uit de serie Project NL.
  

In het pakje een plastic blokzakje gedaan en gevuld met schoolkrijtjes. Bovenaan dichtgemaakt met strookjes papier met tekst (EC0152) gestempeld.

Groetjes,
Tineke

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


1 opmerking: