Pagina's

woensdag 29 april 2015

Sweet Little One

De verschillende toffe shape art vormen blijven toch wel favoriet bij mij. Zo ook weer de nieuwe labelvorm. Deze is weer iets strakker van vorm en ook weer ideaal in gebruik. 


Zelf ben ik al weer helemaal in de lente sfeer en maak dan nu ook graag mijn kaartjes en creaties in de zachte lente kleurtjes zoals roze, paars, blauw of mintgroen. Wees ook niet bang om verschillende papierblokken met elkaar te combineren. Dat heb ik hier ook gedaan en vind ik persoonlijk een erg leuk effect geven.


Voor deze creatie heb ik weer een pocket model gemaakt. Dat ziet er niet alleen leuk uit, maar geeft je ook nog eens extra ruimte om op te schrijven dmv het label dat erin past. En aan het strikje haal je het label er makkelijk uit.


Met een schattig stempelafdrukje, takjes, blaadjes en bloemetjes maak je je creatie helemaal af en kun je iemand blij maken met een mooie kaart.

470.713.125 Shape Art Frames Label

Ik hoop dat ik jullie weer heb weten te inspireren om ook met deze mooie producten aan de slag te gaan.

Liefs



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor&Zo webshop:
(door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

1 opmerking:

  1. Kijk dan toch wat een dotje. Kei leuk gemaakt.
    Zelf maak ik er juist altijd een sport van om de verschillende papiertjes met elkaar te combineren. Het lijdt vaak tot een verrassend leuk resultaat.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen