Pagina's

maandag 27 april 2015

Happy Birthday Aaron

Hoi allemaal,

Mijn zoontje Aaron was 12 April jarig en hij werd 7 jaar. Dus mama moest wel een super gave kaart maken voor hem. Aaron is gek van Kirby dat is een computerspelletje op zijn ds, ik kwam dit afdrukje tegen op pinterest van Devian art en ik wist meteen dit word het.

Ik heb de Shape Art Cirkels als een easel kaart gemaakt en daarna  Shape Art Star in lagen  opgebouwd met het papier van Autentique en op de Shape Art Cirkels geplakt.


Nadat ik de kaart helemaal bekleed had heb ik het afdrukje ingekleurd met distress inkt.
Een achtergrond gemaakt met een clearstamp stempeltje van Studiolight ( de sterrentjes).


En als steun heb ik een zeven uitgetekend uit de Dutch Stencil Art Cijfers De zeven verhoogt met 3Dkit en goed laten drogen. Een tekst stempeltje van Lily of the Valley naast de zeven.


De kaart verder versiert met de Laser Paper Art A5 wit Stars


Met de labels en tags stans van Joy een vlaggenlijn gemaakt en daarin de letters van de alphabet en numbers stans ook van Joy de naam Aaron erin geplakt.


Wat kleine stik steekjes hier en daar met een witte molowtow marker en wat stickles voor wat extra glitter om de kaart af te maken .

Hij vond het geweldig!!


XX Christa

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



2 opmerkingen:

  1. Jaaaaaa, Kirby!!!!
    Die blijft ook gewoon leuk. Voor elke leeftijd *bloos, bloos*
    En 't staat ook zo leuk op deze stoere jongenskaart. Kei leuk gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een supergave te gekke kaart! Logisch dat hij hem helemaal leuk vond! EN met zijn naam en leeftijd erop. Heerlijk persoonlijk!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen