Pagina's

maandag 23 maart 2015

the smallest things

Dit keer had ik een geboortekaartje nodig, meerdere zelfs (terwijl de lente nog niets eens is begonnen LOL). Maar vandaag laat ik er eentje zien. Ik werk altijd in felle kleuren. 

Voor de achtergrond heb ik de masks van Dutch Doobadoo gebruikt met Dylusions inktjes. Die kleurtjes zijn zo supergaaf in combinatie met de maskers.


Voor de achtergrond heb ik de volgende maskers gebruikt:
Bubbles, screen of stars en sun.


Dit is een close up van de bubbles mask, maar je ziet ook al een klein beetje het screen of stars masker.


In deze close up zie je alledrie de maskers al, maar de bubbles is door zijn donkere kleur het meest aanwezig. 


in de laatste close up zie je het sun maskers het beste. 


De afbeelding is van Aurora wings en ingekleurd met copics. 





1 opmerking:

  1. Wauw.Heerlijk die kleuren. Wat een vrolijk geboortekaartje
    Gr miranda

    BeantwoordenVerwijderen