Pagina's

zondag 1 maart 2015

Dutch Doobadoo Challenge #2


Wat een geweldig succes is de eerste sketch challenge geworden. Dus dat vraagt naar meer. Hier dan de 2e sktech challenge bij Dutch Doobadoo. We zullen gaan werken met een sketch waarbij je altijd als basis een Dutch Shape Art of Dutch Card Art mal nodig hebt.



Natuurlijk hebben de Dutch Doobadoo meiden er al mooie voorbeelden mee gemaakt om jullie te inspireren:


Joyce

Kim


Miranda


Jenine

Marianne

 Raff

Monique

Gast Designer Jolanda de Ronde

Je kunt meedoen met onze challenge tot 30 maart 2015 door een foto van je creatie inclusief je naam te plaatsen onderaan dit bericht bij Mr. Linky. Heb je geen blog dan mag het project mailen naar Joyce.martens@noortje-design.nl

En natuurlijk hebben we aan deze challenge ook weer een leuke prijs verbonden. We kiezen na 30 maart met random de winnaar (wel zo eerlijk, dan maakt iedereen evenveel kans) en de winnaar krijgt van ons dit prijzenpakket:

Dutch Box Art - Basket  Dutch Card Art - Aardbei set (2st)

We hopen dat jullie allemaal mee doen met onze tweede Dutch Doobadoo Challenge. Heel veel succes!






22 opmerkingen:

  1. Geweldig wat een mooie skechts en prachtige voorbeelden weer hebben jullie gemaakt om ons mee te verleiden

    Fijne zondag en groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke challenge
    Gr Stefanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een super leuke uitdaging, ik ga er gelijk mee aan de slag.
    Ik heb nog 1 vraagje, misschien heb ik dat gemist maar wie heeft de 1e challenge van jullie gewonnen, er waren zoveel mooie kaarten ingestuurd.
    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super, ik ga weer proberen om mee te doen, schitterende voorbeelden :)
    Groetjes Henneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende mooie creatie's .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk weer maar even een vraagje, moet je persé de art mallen gebruiken om mee te kunnen doen want dat wordt dan toch een heel duur grapje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaarten
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb mijne ingestuurd. Wel eng hoor. Ik doe dit pas een maand of 2. :D Helaas maar 1 foto nog ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is me gelukt om mee te doen!
    Wat een leuke uitdaging zeg!
    liefs
    Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb hem net onder Mr Linky gezet :D ik hoop dat het gelukt is :O. Was in ieder geval super leuk om mee te doen :D

    Lieve groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mijn kaart staat er weer in, het was weer een leuke challenge en wat een mooie inzendingen staan er tussen.
    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mijn kaart staat ook bij Mister Linky, als het goed is ;) Erg leuk om mee te doen!
    Monique xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke challenge heb er met plezier aan gewerkt.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi een vraagje ik heb mijn challenge ook in gestuurd waar kan ik dat terug vinden . Is namelijk mijn eerste keer

    Marianne heinemans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geweldige creaties !! Ik heb ook mijn bijdrage 'ingeleverd' !! Ik vond het een erg leuke challenge !
    Groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wauw wat een leuke uitdaging , ik heb mijn kaartje klaar en ingeleverd
    er zijn ook prachtige voorbeeldkaartjes gemaakt
    lieve groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mijn kaart is ook weer klaar en heb voor het eerst Mr Linky gebruikt, hoop dat het goed gegaan is. Het was een gezellige uidaging.
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige challenge!!
    Ik heb mijn kaartje geplaatst.
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige challenge!!
    Ik heb mijn kaartje geplaatst.
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Waar kan ik alle inzendingen bekijken?
    Ik heb de mijne via mail ingestuurd en wil graag kijken of deze ook is aangekomen..

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik heb per ongeluk twee keer een inzending gedaan. D eerste is goed. De tweede is een oude blogpost. Ik krijg hem niet weg. Sorry!!!
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen